واحد تولید زغال سبک قلیان

زغال یک محصول به دست آمده از سوختن چوب درختان می باشد که بافتی شکننده داشته و رنگ آن سیاه است و برای تهیه قلیان مورد استفاده قرار می گیرد. واحد تولید زغال سبک قلیان اقدام به عرضه این محصول با کیفیت و قیمت مناسب به بازار کرده است.

آیا شما از میزان درصد کربن موجود در این زغال باخبر هستید و می دانید چگونه می توان با واحد تولید این زغال تماس گرفت؟

واحد تولید زغال سبک قلیان

درصد کربن تشکیل دهنده زغال سبک

درصد کربن تشکیل دهنده زغال سبک

زغال قلیان همچون انواع مختلف دیگر زغال ها از چوب درختان تولید می شود اما جهت داشتن عطر معمولا آن را از چوب درختانی همچون پرتقال، لیمو یا بلوط به دست می آورند.

چوب این درختان حتی پس از خشک شدن حاوی مقادیر قابل توجهی آب می باشد که طی فرایند سوختن رطوبت آن از بین رفته و بسیاری از ترکیبات موجود در چوب نیز به صورت گاز از آن خارج می‌شوند و آنچه باقی می‌ماند کربن ناخالص است.

زغال قلیان به دلیل داشتن ۸۵ تا ۹۸ درصد کربن ناخالص از وزن بسیار سبکی برخوردار است و به همین دلیل کاربرد آن را برای تهیه قلیان بسیار مناسب کرده است.

وجود مقادیر بالای کربن در این زغال باعث داغ شدن سریع زغال و تولید حرارت فراوان از آن می‌شود و این چیزی است که برای تهیه قلیان مورد نیاز است.

علت تفاوت میزان کربن زغال سبک قلیان به نوع چوب به کار رفته در تولید این زغال و همچنین به فرآیند مورد استفاده برای ساخت آن بر می گردد. هر چه میزان کربن موجود در زغال قلیان بیشتر باشد طی فرایند سوختن خاکستر کمتری از آن باقی می‌ماند و بنابراین آلودگی زیست محیطی بسیار کمتری به خصوص برای آب های سطحی و زیر زمینی ایجاد می کند

بازار خرید زغال سبک قلیان

بازار خرید زغال سبک قلیان

کسانی که در زمینه فروش انواع مختلف زغال دارای فروشگاه هستند و یا پخش کننده زغال  برای قلیان سراها می باشند همچنین کسانی که صادرات این محصول به کشورهای همسایه را انجام می دهند می توانند از زغال سبک قلیان برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

برای خرید این محصول می توانید با کارشناس فروش ما در بازار خرید زغال سبک تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاع از قیمت روز این زغال نسبت به سفارش آن اقدام کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس اعلام شده ارسال گردد.

همچنین تولید کننده این محصول آن را با قیمت پایین تری برای کسانی که زغال را به صورت عمده خریداری می کنند ارائه خواهد کرد تا از کاربرد و یا تجارت آن سود بیشتری کسب نمایند.