واحد فروش زغال درختان جنگلی

زغال درختان جنگلی از ارقام زغال است که طیف های مختلفی را شامل می شود و هر نمونه از آن از نوعی درخت تهیه شده که مشخصات و کابرد هر کدام متفاوت است و همه ی آنها به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می شود، واحد فروش آن نیز با تنوعی که در انواع این محصول ایجاد نموده نیاز تمام مشتریان را پوشش می دهد.

واحد فروش زغال درختان جنگلی

بی دود یا دود کم داشتن زغال

بی دود یا دود کم داشتن زغال دود کم داشتن زغال از اهمیت زیادی برخوردار بوده و یک زغال خوب و باکیفیت در حین روشن بوده بدون دود بوده و به همین دلیل براحتی و بدون دودی شدن چشم ها می توان از آن استفاده نمود، همچنین شعله آن دارای دوام و پایداری بیشتری است و بزودی خاکستر نمی شود.

زغال از چوب نیم سوخته تهیه می شود که دارای رنگ سیاهی بوده و یک نمونه ی باکیفیت آن بدون باد زدن روشن مانده و گاز و بویی از خود ایجاد نمی کند و حرارت بالایی داشته است، زغال هر چه بدون شکستگی عرضه شود کیفیت بالاتری دارد و نمونه های درشت از قیمت های بالاتری برخوردار است.

زغال دارای انواع مختلفی می باشد مانند: زغال چینی، فشرده، قلیایی یا لیمویی، نارگیلی، قالبی، بامبو، فشرده پسته ، سکه ای، کبابی می باشد، لذا یکی از پرمصرف ترین این زغال ها نوع کبابی است که از نمونه های درجه یک است که بدون دود و جرقه بوده و تا وقتی سرخ شود نیاز به باد زدن ندارد.

فروشگاه عرضه زغال درختان جنگلی

فروشگاه عرضه زغال درختان جنگلی فروشگاه عرضه زغال درختان جنگلی حضور فعالی در بازار دارد و طیف های مختلفی از آن را عرضه می کند، از ارقام مختلف زغال عرضه شده شامل موارد زیر می باشد:

  • زغال سنتی رایج ترین نمونه هاست که بسته به نوع چوب دارای انواع کبابی، قلیانی و … است که در کوره های زغال پزی تولید می شود.
  • زغال فشرده یا چینی: با خاک اره، خاک زغال، چوب بامبو، چوب جنگلی و پوست گردو با دستگاه های سرند، آسیاب، دستگاه خشک کن، کوره و اکسترودر تولید می شود. 
  • زغال قالبی: از خاک زغال، نشاسته، آب و سمغ عربی با دستگاه های خشک کن، اکسرودر و میکثر تولید می شود.
  • زغال قلیان یا لیمو: بدون شکاف، براق و سیاه است که صدای خاصی در زمان شکستن از خود تولید می کند که قدرت و عملکرد کوره در کیفیت آن تاثیر گذار است.
  • زغال کافه ای: تهیه شده از چوب درخت مرکبات است که در قهوه خانه و سفره خانه بکار می رود.
  • زغال نارگیل: بدون خاکستر و بدون دود با حرارت بالا و سوخت پایدار است که با محیط زیست سازگار است چون از پوست نارگیل تهیه می شود و درختی جهت تولید آن قطع نخواهد شد.
  • زغال بامبو: از ویژگی های یک زغال خوب برخوردار است.