پخش زغال فشرده با قیمت عمده

زغال فشرده از جمله پرفروش ترین زغال های موجود در بازار به شمار می رود که دارای انواع مختلفی همچون مکعبی، قلیانی، کبابی و..‌ می باشد. این محصول در کارخانه های تولیدکننده زغال تحت انجام فرآیندهای مختلف تولید می شود. این محصول دارای سایزهای مختلفی است که پس از تولید توسط مراکز پخش آن با قیمت عمده به فروش می رسد. اگر قصد خرید زغال فشرده عمده را دارید با ما در ادامه مطلب همراه شوید.

پخش زغال فشرده با قیمت عمده

اطلاعاتی در مورد زغال فشرده

اطلاعاتی در مورد زغال فشرده در این بخش می خواهیم اطلاعاتی در خصوص زغال فشرده در اختیار خریداران بگذاریم تا با اگاهی کامل از این محصول برای خرید اقدام نمایند. 

روش تولید زغال فشرده

در حالت کلی می توان گفت این محصول به دو روش توسط شرکت های تولید کننده آن تولید می‌شود به همین دلیل نوع آن با توجه به روشی که برای تولید آن استفاده شده است متفاوت باشد‌. در روش اول برای تولید این محصول ابتدا زغال چوب را با استفاده از روش‌های مختلف بودر و آسیاب کرده و سپس با کمک چسب آنها را به یکدیگر چسبانده و تحت فشار و حرارت قرار می دهند.

در روش دوم نیز برای تولید این محصول از الیاف طبیعی همچون خاک اره استفاده می کنند. لازم به ذکر است بدانید برای تولید زغال به این روش نباید خاک اره از چوب های صنعتی تولید شده باشد. 

مزایای زغال فشرده

استفاده از زغال فشرده به نسبت سایر زغال های موجود در بازار دارای مزایای بسیار زیادی است که عبارتند از:

  • محافظت از محیط زیست: تولید این محصول هیچ آلاینده شیمیایی و مضر برای سلامتی انسان و محیط زیست را ایجاد نمی کند.
  • فاقد تولید بو: سوختن این ذغال هیچگونه بویی را ایجاد نمی کند.
  • دوام بالا: این نوع زغال دارای دوام بسیار بالایی است و بعد از روش شدن به راحتی خاموش نمی شود. 
  • فاقد دود: روشن کردن این زغال دودی ایجاد نمی کند به همین خاطر برای افرادی که به بوی زغال حساس هستند نیز گزینه مناسبی به شمار می رود. 

بازار خرید زغال فشرده به صورت عمده

بازار خرید زغال فشرده به صورت عمده بازار خرید زغال فشرده در سطح کشور فعال است. افرادی که متقاضی خرید این محصول به صورت آماده هستند می توانند از طریق این بازارها و مشورت با فروشنده ای که در این مراکز مشغول به کار است و اطلاعات کاملی در خصوص قیمت زغال فشرده ویژگی بهترین و مرغوبترین نوع آن به دست آورد و سپس خریدشان را انجام دهند.

بازار توزیع کننده این محصول علاوه بر فروش حضوری اما زغال فشرده آنها را به صورت غیر حضوری نیز ارائه می‌دهد. خریداران به راحتی می‌تواند از طریق این فروشگاه محصولات مختلف را مشاهده کرده و آنها را به صورت عمده سفارش دهند.