پخش کننده زغال بریکت صنعتی

در صنعت تولید زغال از انواع مختلف خاک اره و ضایعات چوبی برای تولید زغال بریکت استفاده می شود. به دلیل وجود ضایعات چوبی فراوان در کشور میزان تولید این محصول در حال گسترش است.

پخش کننده ذغال بریکت صنعتی اقدام به عرضه این محصول با کیفیت و قیمت عالی نموده است. آیا می دانید چگونه می توان با پخش کننده این نوع زغال جهت خرید آنها تماس برقرار کرد؟

پخش کننده زغال بریکت صنعتی

پر حرارت بودن زغال بریکت

پر حرارت بودن زغال بریکت زغال های تولید شده به روش سنتی با توجه به غیر استاندارد بودن روش تولید پس از سوختن خاکستر زیادی از خود بر جای می گذارند و از طرفی میزان  حرارت دهی آنها مقدار ثابتی نیست و از زغالی به زغال دیگر تغییر می کند.

در تهیه زغال بریکت از دستگاه ها و تکنولوژی روز برای فشرده سازی مواد اولیه زغال استفاده می شود و سوختن این بلوک فشرده تحت شرایط استاندارد صورت می گیرد که این مساله باعث افزایش میزان کربن در زغال بریکت می شود.

زغال بریکت به دلیل تراکم و دانسیته بسیار بالا و مهم تر از همه داشتن کربن بسیار زیاد در ترکیب خود از جمله پر حرارت ترین انواع زغال می باشد و پس از تولید حرارت زیاد خاکستر بسیار کمی از خود بر جای می گذارد.

گاهی تا 98 درصد این زغال را کربن تشکیل می دهد و هر چه میزان کربن بیشتر باشد می تواند حین سوختن واکنش بیشتری با اکسیژن از خود نشان دهد و در نتیجه حرارت بیشتری از خود پخش کند.

هر چه تراکم این زغال بیشتر باشد میزان پر حرارت بودن زغال بیشتر است و این مساله به میزان بیشتر عنصر کربن در زغال های متراکم بر می گردد.

این زغال در عین تولید حرارت بالا از وزن کمی برخوردار است و حمل و نقل آن آسان است.

قیمت فروش زغال بریکت صنعتی

قیمت فروش زغال بریکت صنعتی

کسانی که در زمینه فروش انواع زغال چوب سنتی و یا صنعتی فعالیت دارند زغال بریکت صنعتی می تواند گزینه مناسبی برای توسعه کسب و کار و تجارت باشد.

برای خرید و اطلاع از آخرین قیمت فروش زغال بریکت می توانید با پخش کننده این محصول تماس برقرار نموده و ضمن اطلاع از آخرین قیمت این محصول سفارش خود را اعلام کنید تا در اسرع وقت به آدرس مورد نظر شما در هر نقطه ای از ایران که مایل باشید ارسال شود.

همچنین کسانی که در مقادیر بالا این زغال را سفارش می دهند می توانند از تخفیف ویژه برخوردار شده و آن را با قیمت کمتری از پخش کننده این زغال خریداری نمایند تا از تجارت آن سود بیشتری به دست آورند.