پخش کننده زغال سمنان فشرده

امروزه سمنان یکی از مهمترین و نیز با کیفیت ترین تولید کننده زغال فشرده بوده که توانسته با استفاده از مواد اولیه یعنی چوب مرغوب این محصول را تولید نماید که در انواع گوناگون با انواع برند های متفاوت در بازار با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب عرضه می شوند که دارای مشتریان خاص خود می باشند. شرکت های پخش کننده زغال سمنان این محصول را با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب به روش عمده و مستقیم به بازار ارائه می کنند که از اهمیت اقتصادی زیادی برخوردار می باشند.

پخش کننده زغال سمنان فشرده

موارد استفاده از زغال فشرده

موارد استفاده از زغال فشرده

زغال فشرده، شکلی از زغال چوب است که از قطعات خرد چوب و کاه و غیره تهیه می‌شود. این زغال معمولا کیفیتی پایین‌ تر از زغال معمولی دارد ولی ارزان‌ تر بوده و نسبت به اکثر زغال ‌ها دوام بیشتری دارد.

زغال فشرده از خاک درجه یک و مرغوب اره طی مراحل مختلف تولید با فشرده شدن خاک اره در داخل دستگاه های مخصوص بریکت ساز تحت فشار و دمای مشخص خاک اره فشرده شده و به صورت شمش غالب بیرون می آید که به آن بریکت گفته می شود.

این نوع محصول عمده در انواع گوناگون به نام های زغال چینی، قالبی، جکسون، اکسترود شناخته شده که به دلیل ماندگاری بالا، و نیز حرارت بالای آن و همچنین کیفیت مرغوب آن از ارزش زیادی برخوردار می باشد که استفاده کنندگان و مصرف کنندگان به دلیل حرارت بالا و بدون بوی آن این محصول را انتخاب و از آن استفاده می نمایند که دارای طرفداران زیادی هستند.

موارد استفاده از زغال فشرده برای مصارف کبابی، استفاده در قلیان سراها، استفاده در رستوران های بزرگ، کارخانه های ذوب به عنوان سوخت و غیره می باشند زیرا دارای حرارت بسیار بالا، زود آتش می گیرند، بدون دود و بو هستند، دیر تبدیل به خاکستر می شوند و همچنین بدون خاموشی می باشند.

صادر کننده زغال سمنان فشرده

صادر کننده زغال سمنان فشرده

صادرات زغال فشرده سمنان به دلیل کیفیت بالای آن از اهمیت اقتصادی زیادی برخوردار می باشد که در بسته بندی های متنوع دارای نشانه های مهم استاندارد جهانی و نیز دارای پروانه ساخت، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید بوده که در انواع برند های مختلف با کیفیت مرغوب و  روش مستقیم و نیز حذف واسطه آن سبب شده که از قیمت مناسب تر و ارزانتری برخوردار باشد.

همچنین صادر کننده زغال فشرده سعی می کند تا محصول خود را با کیفیت هر چه بهتر به دیگر کشورها صادر نماید که از لحاظ رقابت و تولیدات کیفیت محصول خود را معرفی و بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

خرید این نوع محصول با ارزش را می توان به روش فله ای در بسته بندی های ارگانیک و استاندارد و درجه یک به روش عمده  با کیفیت مطلوب در بازار تهیه نمود که خرید به این روش از لحاظ اقتصادی مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد.