چای پاکتی طبیعت بزرگ ترین تولیدی چای را به خود اختصاص داده است

آیا درست است که چای سبز را می توان چندین بار دم کرد؟

بله، برخلاف چای سیاه، چای سبز را می توان چندین بار دم کرد تا سه دم کرده، به خصوص با چای های با کیفیت بالا امکان پذیر است دمای آب باید برای هر دم کردن بعدی کمی افزایش یابد و زمان دم کردن باید کوتاه شود.

نکته: فقط امتحان کنید که آیا چای پاکتی طبیعت را حتی بعد از دم کردن دوم دوست دارید یا خیر بهتر است دم کرده های متعدد را پشت سر هم انجام دهید تا برگ های مرطوب چای به منبع بالقوه میکروب تبدیل نشوند.

دمنوش های گیاهی و میوه ای
دمنوش های گیاهی و میوه ای چه تفاوتی با چای سبز و سیاه دارند؟

چای سبز و سیاه هر دو از گیاه کاملیا سیننسیس تهیه می شوند به طور دقیق، فقط برگ های آن چای محسوب می شود در محافل حرفه ای به چای گیاهی و میوه ای «محصولات چای مانند» می گویند تمام قسمت های گیاهی که برای دم کرده چای در نظر گرفته شده یا در فارماکوپه اروپایی شناخته شده است، ممکن است پردازش شوند.

چای رویبوس چیست؟

رویبوس (Aspalathus linearis) یک حبوبات است درختچه بومی کوه های سرو آفریقای جنوبی است و نوشیدنی ملی آنجاست دم کرده چای از برگ ها و ساقه های خشک آن تهیه می شود رویبوس تخمیر شده قهوه ای مایل به قرمز نسبت به سبز و تخمیر نشده رایج تر است.

چای پاکتی

اغلب به صورت طعم دار ارائه می شود یا در مخلوط های گیاهی استفاده می شود در تست چای رویبوس می توانید متوجه شوید که آیا رویبوس به مواد مضر آلوده است یا خیر.

آیا چای های دارویی باید الزامات سخت گیرانه تری نسبت به چای های گیاهی معمولی داشته باشند؟

فارماکوپه اروپا تست های خلوص و هویت را تعریف می کند محتوای اسانس ها نیز باید بیشتر از چای های معمولی باشد چای بابونه که به عنوان چای دارویی به فروش می رسد باید حداقل 4 میلی لیتر روغن در هر کیلو گل داشته باشد.

اگر به عنوان غذا فروخته شود، نصف غلظت کافی است در آزمایشی که توسط انجمن اطلاعات مصرف کنندگان اتریش انجام شد، همه چای های دارویی آزمایش شده این شرایط را برآورده کردند.

آیا چای های خلق و خوی روحیه شما را تقویت می کنند؟

“عشق داغ”، “واحه انرژی”، “آرامش درونی” این یا ترکیبات چای مشابه، نوید خلق و خوی خوب را می دهند، تصاویری از میوه های منحصر به فرد، شکوفه ها و ادویه ها انتظار را افزایش می دهند اما نگاهی به لیست مواد تشکیل دهنده می تواند حال و هوا را خراب کند ترکیبات نشان داده شده همیشه اجزای اصلی نیستند گاهی اوقات توت ها فقط به عنوان طعم دهنده استفاده می شوند.