کاهش قیمت کشمش پلویی کیلویی در ماه های سرد سال

در مصر باستان، سلطان‌ها به عنوان یک غذای تقویت‌کننده قوای جنسی در نظر گرفته می‌شد که با عسل تهیه می‌شد و در هنگام برخوردهای صمیمی مصرف می‌شد.

به دلیل محتوای اسیدهای آمینه آلی بالاتر در مقایسه با کشمش پلویی کیلویی، معلوم می شود که یک آنتی بیوتیک طبیعی عالی در برابر حالت های تب دار است.

با کاهش حس گرسنگی اشتها را سیر می کند و اسیدوز خون و ترشح گاز در دستگاه تنفسی را خنثی می کند.

سلطانا (مقدار در نظر گرفته شده برای 100 گرم محصول) حاوی: 1.9 گرم پروتئین، 17.1 آب، 0.6 گرم لیپید، 72 گرم کربوهیدرات و 5.2 گرم فیبر است. غلظت مواد معدنی به 78.0 میلی گرم کلسیم، آهن (3.3 میلی گرم)، پتاسیم (864.0 میلی گرم) تقسیم می شود.

موارد منع مصرف انگور سلطانا

قبلاً دیدیم که چگونه محتوای کالری غنی آن استفاده بیش از حد را ممنوع می کند و به همین دلیل برای افرادی که از چاقی رنج می برند توصیه نمی شود.

ارزش گلوکسیدی بالا نشان دهنده خطر تخریب دندان است و شروع پوسیدگی را افزایش می دهد.

اگر از رژیم غذایی پیروی می کنید، مطمئناً خوردن سولتان توصیه نمی شود زیرا می توانند کالری زیادی به بدن ما بدهند. بنابراین یکی از اصلی ترین موارد منع مصرف دقیقاً مربوط به دریافت کالری بالایی است که این ماده غذایی قادر به آزادسازی آن است.

کسانی که از یک رژیم غذایی سالم پیروی می کنند و می خواهند کمی زیاده روی کنند، باز هم می توانند بدون اغراق آن را بخورند، بنابراین در حد اعتدال، شاید میوه را با ماست کم چرب همراه کنند.

نحوه مصرف یا استفاده از سلطان ها

سلطان را می توان به صورت تکی یا همراه با غذاهای شیرین و خوش طعم میل کرد. به خوبی با آماده سازی سبزیجات و پاستا، بستنی، شیرینی ها و میوه های پخته شده ترکیب می شود.

اما خوردن کشمش به عنوان میان وعده نیز ممکن است، انرژی مناسبی را برای رویارویی با یک روز خسته کننده به ما می دهد.

همچنین امکان آبرسانی مجدد آن در آب برای استفاده در دستور العمل های مختلف وجود دارد. بیشترین استفاده مطمئناً ترکیب آن با شیرینی های کریسمس است، اما می توان طعم و طعم آن را با سالاد کلم، کلم سبز، روغن و مرکبات تهیه کرد.