کشف گنجینه ای ظروف برنز و مسی نقره ای مانع جنگ دو کشور شد

برنز از آهن آن دوران قوی تر بود. فولادهای باکیفیت تا هزاران سال بعد به طور گسترده در دسترس نبودند، اگرچه در اواخر سلتیک اوپیدا و چین تولید شدند و در این دوره از ظروف نقره نیز استفاده می شده است.

اما عصر برنز جای خود را به عصر آهن داد، شاید به این دلیل که حمل و نقل قلع به اطراف مدیترانه (یا از بریتانیای کبیر) در طول مهاجرت‌های عمده جمعیت در حدود 1200 تا 1100 قبل از میلاد محدودتر شد، که به‌طور چشمگیری عرضه‌ها را محدود کرد و قیمت‌ها را افزایش داد.شما با بهره گیری از قیمت ظروف مسی می توانید از آن بهره مند شوید.

برنز هنوز در عصر آهن مورد استفاده قرار می گرفت، اما آهن ضعیف تر برای بسیاری از کاربردها به اندازه کافی قوی بود. با بهبود کار آهن، آهن هم ارزان‌تر و هم قوی‌تر شد و در اوایل تا اواسط قرون وسطی برنز را در اروپا گرفت.

خواص
به استثنای فولاد، برنز تقریباً در هر کاربرد نسبت به آهن برتری دارد. اگرچه برنز باعث ایجاد پتینه می شود، اما فراتر از سطح اکسید نمی شود. به طور قابل توجهی کمتر از آهن شکننده است و دمای ریخته گری پایین تری دارد و در ضمن ظروف برنز  بسیار پر فایده می باشد.

فواید ظرف نقره مثل ظروف برنز بسیار زیاد می باشد.

آلیاژهای مبتنی بر مس دارای نقطه ذوب پایین تری نسبت به فولاد هستند و به راحتی از فلزات تشکیل دهنده آنها تولید می شوند. آنها معمولاً حدود ده درصد سنگین‌تر از فولاد هستند، اگرچه آلیاژهایی که از آلومینیوم یا سیلیکون استفاده می‌کنند ممکن است کمی چگالی کمتری داشته باشند.

برنزها نرم‌تر و ضعیف‌تر از فولاد هستند، فنرهای برنزی سفت‌تر هستند (و بنابراین انرژی کمتری برای همان حجم ذخیره می‌کنند).

    1. Bronze
  • تبلیغات: 
    1. چوب تنها مصالح ساختمانی تجدیدپذیر موجود است
    2. مبل راحتی با چه دکوراسیونی می تواند معجزه نماید؟
    3. جیوه قرمز ماده ای که سبب کشف معدن نقره شد
    4. مبلمانی که قابلیت استفاده در تمام مکان دارند