کفش زنانه دنیلی موجب کاهش مصرف دخانیات در افراد بالای 30 سال می شود

ما با برخی از اصول اولیه شروع می کنیم، که این است که هر زمان که کفش زنانه دنیلی های خود را بعد از پیاده روی در می آورید، آنها را برس بکشید.موی اسب یا با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

سپس اسپیسرها را داخل کفش زنانه دنیلی قرار دهید تا زیره و چین های ایجاد شده یکدست شود و کفش زنانه دنیلی شکل خود را حفظ کند. سپس قبل از پوشیدن دوباره کفش زنانه دنیلی ها را یک روز بگذارید.

اگر خیس شدند، بهتر است دو روز آنها را رها کنید تا کاملا خشک شوند. کفش زنانه دنیلی ها باید کاملا خشک باشند زیرا در صورت خیس شدن، هم لایه رویی چرم، هم زیره و هم چوب پنبه داخل کفش، در صورت خیس شدن، بسیار فرسوده می شوند.

کفش زنانه

مراحل 1-4: تمیز کردن کامل، حالت دهنده، رنگ آمیزی و پرداخت. همه اینها ممکن است یک بار در سال یا بیشتر انجام شود، بسته به اینکه چند بار این کفش زنانه دنیلی ها را می پوشید.

این کار برای پاک کردن لاک قدیمی کفش زنانه دنیلیو خیس کردن مجدد کفش زنانه دنیل یاست. مراحل 2-4: حالت دادن، رنگ آمیزی مجدد و پرداخت. کاری که باید هر 3-4 ماه یکبار انجام دهید تا محافظ اولیه کفش زنانه دنیلی خود را تقویت کرده و از آنها مراقبت کنید.

باز هم بستگی به این دارد که کفش زنانه دنیلی چند بار استفاده شود. مراحل 3-4، فقط یک بار راه بروید: واکس استاندارد. وقتی کفش‌هایتان را کاملا تمیز کردید، می‌توانید بعد از حدود ۵ تا ۱۰ بار استفاده، بسته به شرایط پوشیدن کفش، یک بار با لاک کرم و واکس و گاهی اوقات فقط با لاک زدن، درخشندگی آن‌ها را به راحتی بازیابی کنید.

گاهی اوقات اگر کفش زنانه دنیلی ها کمی کثیف هستند و یا پوست خشک به نظر می رسد می توانید از مرحله 2 شروع کنید.
فقط مرحله 3: حداقل مراقبت.

اگر فقط می‌خواهید حداقل حداقل را برای کفش‌های خود انجام دهید، مرحله 3، استفاده از واکس کفش، نباید نادیده گرفته شود. این مراقبت و محافظت ضروری است.
ما معتقدیم که همیشه بهتر است کفش زنانه دنیلی های جدید را به طور کامل تمیز کنید، حتی اگر روی چکمه های با کیفیت جدید در کارخانه کار شده باشد.