کودکی که با خوابیدن بر روی تخت نوزادی مخصوص قهرمان شد

وقتی صحبت از ایمنی تخت نوزاد شما می شود، باید مطمئن شوید که از تشک سفت استفاده می کنید که به خوبی در تخت کودک شما قرار می گیرد. خوشبختانه ابعاد تخت و تشک های سایز کامل استاندارد شده است. بنابراین، اگر یک تخت و تشک سایز کامل را جداگانه خریداری کنید، تشک باید به خوبی در گهواره قرار گیرد.

نا گفته نماند با در نظر گرفتن از قیمت تخت و کمد نوزاد در عبدل آباد  می توانید از این محصول به خوبی بهره مند شوید.

متأسفانه، این قانون برای تخت‌خواب‌های غیر کامل یا تخت‌خواب‌ها و تشک‌های قابل حمل صدق نمی‌کند. بنابراین، اگر گهواره‌ای غیر فول سایز می‌خرید، باید به تشک مجهز باشد و جداگانه خریداری نشود.

صرف نظر از اندازه تخت خوابی که خریداری می کنید، فقط باید از تشک تخت خواب استفاده کنید، چه تشک همراه با تخت و چه آن که خریداری می کنید. حتی اگر نوع دیگری از تشک در تخت خواب شما جا می شود، نباید از آن استفاده کنید. همچنین نباید از روکش فوم یا روکش تشک یا ورق غیر استاندارد استفاده کنید.

گهواره های استفاده شده
مراقب تخت های مستعمل باشید. اطلاعات جدید در مورد گهواره های کناری نشان می دهد که مونتاژ مجدد اغلب به اشتباه انجام می شود که می تواند کودک را به خطر بیندازد. از دست رفتن سخت افزار یا قطعات فرسوده نیز مشکلات احتمالی هستند.

چندین شرکت تخت کودک نیز در چند سال گذشته از کار افتاده اند، به این معنی که شما ممکن است با تخت خواب استفاده شده و فراخوانی گیر کرده باشید و کسی آن را پس نگیرد. بنابراین، هنگام بررسی گهواره های مستعمل احتیاط کنید.

محیط خواب ایمن
هر ساله بیش از 3500 نوزاد به طور غیرمنتظره هنگام خواب جان خود را از دست می دهند که بیشتر این مرگ و میرها ناشی از سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS)، خفگی یا خفه شدن است. کودک بخش مهمی از پیشگیری از این مرگ‌ها است

  • منابع:
    1. Choosing the Best Crib for Your Baby