زردآلو خشک سیاه موجب افزایش رشد موی سر می شود

انواع دیگر زردآلو خشک سیاه شامل میوه‌های «آب نباتی» مانند آناناس و پاپایا می‌شود که دارای محتوای قند افزوده بالایی هستند اما لزوماً به این شکل برچسب‌گذاری نمی‌شوند.

تنقلات میوه خشک فرآوری شده ممکن است حاوی قندهای اضافه شده باشند یا ممکن است از میوه های خیس شده یا پوره شده تهیه شوند که سپس خشک می شوند.

دلایل متعددی برای افزودن شکر و یا شربت های شکر به میوه های خشک وجود دارد. در برخی موارد، با افزودن شیرینی (مانند زغال اخته)، طعم آن را افزایش می دهد.

زردآلو

در حالی که علاوه بر میوه های خشک که قبلاً شیرین شده اند به میوه کمک می کند تا در طول عمر مفید خود نرم بماند زیرا شربت های شکر و شکر به عنوان مرطوب کننده های طبیعی عمل می کنند.

شکر و یا شربت های شکر نیز با کمک به کاهش فعالیت آب در میوه (گلدفین و اسلاوین) عملکرد نگهدارنده دارند.2015 ).

WHO میوه های خشک سنتی را به عنوان “میوه” طبقه بندی می کند، و مانند میوه های تازه، محتوای قند به عنوان “قندهای رایگان” تعریف نمی شود (WHO 2015 ؛ Swan et al. 2018 ).

در مقابل، برخی از میوه‌های خشک مانند زغال اخته، زغال اخته، گیلاس، توت فرنگی و انبه معمولاً قبل از خشک شدن با شربت شکر یا آب میوه دم می‌شوند اگرچه این میوه‌ها را نیز می‌توان بدون دم کرده خشک کرد که باعث سردرگمی مصرف‌کننده می‌شود.

ارائه ها طبقه بندی و ترکیب میوه های خشک را در نظر گرفتند. میوه خشک و سلامت دستگاه گوارش؛ محتوای پلی فنل میوه های خشک و سهم بالقوه آنها در سلامت میوه خشک و اشتها در رابطه با روانشناسی تنقلات و چاقی؛ میوه خشک و سلامت دندان از جمله نقش آن به عنوان یک میان وعده. و تضاد در توصیه های بهداشت عمومی برای میوه های خشک.