مانند اسپینا (2000) که برخی از دود را پاک کرد و برخی از آینههایی را که بر اعمال درون مدارس تأثیر منفی میگذارند، آشکار کرد.
دست اندرکاران این موضوع بهطور فردی و جمعی استفاده از مشعل گازی دستی و شعلههای آتش را محکوم میکنند که کنشهای مفهومی و آموزشی در هنر را تخریب یا به خطر میاندازند.
تحقیق و عمل آموزشی مقالات آنها منابع نور و گرما را روشن می کند که با دقت و مسئولانه ایده های مهمی را برای این حوزه به پیش می برد.
در خطر خاموش کردن استعاره، آنها بدون اینکه چشم انداز موجود پژوهش آموزش هنر را به آتش بکشند، روشن می کنند.
به عنوان یک مجموعه، مقالات این شماره از مطالعات مشعل شوفاژ گازی، جرقه، فانوس دریایی و آتش روشن از منابع مختلف است.
آنها منعکس کننده طیفی از کنجکاوی ها و نگرانی های سوزان هستند که نشان دهنده زمینه ای با علایق و رویکردهای متنوع است.
دو مقاله اول با تحقیقی که از طریق شیوههای بررسی تاریخی و معاصر خاص در مورد حرکت، آگاهی، عاملیت و موضوعات ارائه شده است، تقویت میشود.
دو مقاله دوم مناظر ادبیات در این زمینه را به ترتیب در قالب بررسیهای انعکاسی با الهام از ریشههای سیاست و شخصی روشن میکنند. در حالی که میتوانند هدفهای مشعل صنعتی گازی داشته باشند، بازبینیها و نظرات رسانهها از شعلههای آتش خود برای سوزاندن کتابهایی که مرور میکنند یا اعضای یک جمعیت خارج از شهر را اجرا میکنند، استفاده نمیکنند.
بلکه بر مواد هنری و یادگیرندگان جوان و نیروی روشنگر دیدگاه های شخصی نور می افکنند.
در مجموع، این مشعل مرغداری گازی نمونههایی از چگونگی تحصیل در آموزش هنر و تجربیات زیسته که توسط هنر تقویت میشوند را آشکار میکند.
- منابع:
- تبلیغات: